Reklamáció és Termékviszzaküldés

Üdvözöljük az online visszaküldési és reklamációs űrlapunkon. Itt lehetőséged van gyorsan benyújtani visszaküldési vagy reklamációs kérelmedet.

GYIK

A vásárolt termék nem működik.

A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül egy kísérőlevéllel postán elküldheted. Abban az esetben, ha a vásárlástól számított 30 napos elállási határidő már letelt, a termék megreklamálható.

Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?

A vásárlás vagy a megrendelés azonosítójára lesz szükség. Amennyiben a terméket postán adod fel, ne felejtsd el mellékelni a kísérőlevelet, amelyben részletesen leírod a sérülést és feltünteted a saját elérhetőségeidet.

Szükséges-e beküldenem a termék kiegészítőit?

Igen, szükség van a termék azon tartozékaira, amelyek nélkül a visszajuttatott termék nem használható, ezek hiánya akadályozza a termék diagnosztikájának elvégzését. Minden esetben javasoljuk, hogy a visszaküldeni kívánt terméket az összes eredeti tartozékával együtt juttasd el részünkre

A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?

A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.14 napon belüli termékvisszaküldés esetében a megrendelt termékeket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogy azok megérkeztek a vásárlóhoz.Ez magában foglalja a teljes megrendeléssel járó dokumentáció visszaküldését, a termékek és alkatrészek sértetlen, tiszta állapotú és eredeti csomagolásban történő visszaküldését. Ha a visszaküldendő termékhez bármilyen tartály is tartozik, akkor azt üresen kell visszaküldeni.Azonban szeretnénk megkérni a sérülések elkerülése végett, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban hozd vissza.

El fognak veszni a készülékről az adataim?

Valószínűleg igen. Amennyiben a készülék javítható, a szervizből a gyári alapbeállításokkal fog visszaérkezni, amely kiküszöböli harmadik féltől származó alkalmazások esetleges negatív hatását. Ezért azt ajánljuk, adataidról rendszeresen készíts biztonsági másolatot, nem csak a reklamáció leadása előtt.

Visszaküldhetem a termékeket bármilyen indok nélkül?

Igen, a termékeket indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az elállási nyilatkozatban az elállás okát nem kötelező megjelölni. Azonban szeretnénk megkérni, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban és sérülésmentesen küldd vissza.

Hogyan küldhetem vissza a termékeket?

Kérjük tölste ki a vásárlási adataival a lenti mezőket. Ezután kap egy megerősítő e-mailt egy visszaküldési kóddal és címmel. Kérjük ezzel a kóddal vigye be, vagy küldje vissza nekünk a terméket.

Mikor kapom vissza a pénzem?

Online kártyás fizetés esetén: Bankszámlára történő pénzvisszatérítés 14 napon belül történik meg, amit a visszaküldött termékek beérkezésétől vagy nemzetközi banki átutalás során a szerződéstől történő elállástól kerül számításra. PayPal-lel történő fizetéskor: A PayPal fiókra történő pénzvisszafizetés azonnal megtörténik, ha a visszaküldött terméket megkaptuk vagy megtörtént a szerződéstől történő elállás.

Kérjük, készítsd elő a számládat

FONTOS: Kérjük, kizárólag a számládon található adatokat használd, ne a vásárlói fiókodból származó adatokat.

Köszönjük az együttműködését. Ennek segítségével jelentősen csökkenthető az ügyed feldolgozási ideje.

Az általam vásárolt termékek közül melyeket tudom visszaküldeni?
  • Termékek eredeti csomagolással
  • Termékek, amelyek nem felelnek meg az elvárásaidnak
  • Más terméket kaptam, mint amit rendeltem
Garanciális termék visszaküldése
  • A termék hibás vagy nem működőképes

A te adataid

Kérlek add meg az adataidat és a témádat ide, hogy azonosíthassunk és segíthessünk neked tovább

Annak érdekében, hogy javíthassuk minőségünket és szolgáltatásunkat, kérlek, oszd meg velünk a visszaküldés okát.

Visszaküldés mellett döntöttél. Segíts nekünk csökkenteni a visszaküldések számát a fenntarthatóság érdekében és javítani szolgáltatásunkat azzal, hogy közlöd velünk a visszaküldés okát / okait. Nagyon köszönjük.

Pár mondat a problémáról